Visity

Cum să aduci clienți pe site-ul tău

Astăzi am ales să te ajutăm să înțelegi puțin cum stau lucrurile pe partea de promovare. Așadar, din secțiunea de marketing, am ales trei termeni: PPC, CPC și CPM.

   Cel mai probabil i-ai întâlnit în navigarea ta prin online, întâlnești și materializarea lor zi de zi (câteodată sunt sursa fericirii tale, cateodată a nervilor tăi), dar probabil nu ai asociat niciodată terminologia. Pe scurt:

ppc,cpc,cpm

Așadar, se realizează un anunț inteligent și atractiv, se contactează un specialist în marketing care să facă demersurile, iar mai apoi își va face apariția strategic în cele mai potrivite momente (de ex. pe paginile website-urilor care permit plasarea de reclame).

Avantaje

    -PPC pare super util, în special că trebuie să plătești doar atunci când afilierea îți aduce un vizitator la tine pe site, ceea ce e un fapt pragmatic și ușor de controlat. Dar cum funcționează mai exact, dincolo de imagine+click+cost?

    –PPC sau CPM nu sunt doar pentru vizualizări sau trasee către website – click-ul poate genera alte reacții, cum ar fi apelare rapidă, mesaj etc.;

     –Așadar – PPC și CPM sunt extrem de targetate, cu setările bine puse la punct, reclama ta va apărea doar acelora care sunt predispuși prin comportamentul lor anterior să interacționeze cu tipul tău de brand și cu ceea ce oferi;

    –Dispun de setări de regiune, cuvinte cheie, sex, vârstă, limbă. Asta înseamnă că banii tăi nu sunt irosiți, ci sunt direcționați către cei mai predispuși vizualizatori de a-ți deveni clienți.

    –SUNT RAPIDE – e greu să crești un site în Google și poate dura ceva, însă prin PPC/CPM brandul tău este vizibil în foarte scurt timp – câteva ore sau chiar minute;

    –Te ajută la RETARGETARE – oamenii care au cumpărat de la tine și au fost mulțumiți în trecut te-au uitat? Prin PPC/CPM îi poți aduce înapoi;

    –Vizitatorii tăi nu au convertit? Poate nu aveau încredere în brandul tău. Dar dacă le-ar tot apărea reclamele tale, crezi că ar fi încă o dată curioși și ar putea deveni clienții tăi?

    –Interacțiunea este ușor de urmărit și controlat;

    -Facilitează colectarea de date despre comportamentul potențialilor clienți și poți optimiza ușor în funcție de asta – vezi exact la ce reacționează și la ce nu;

     -Conturezi mai exact profilul clientului tău;

   Unde apare reclama ta? În Google, pe paginile altor branduri, lângă, sub sau deasupra altor reclame. Pe Facebook, pe Instagram, în aplicații, jocuri etc.. Imaginează-ți orice scenariu, discută cu un specialist și poate te va surprinde cu soluția!

   Tu unde ai vrea să apară reclama ta?

#visity #webdesign #site #marketing #promovare #google #ppc #cpm #cpc #facebook #reclama #ads