Visity

CHATBOT

unnamed

   Utilitatea unui chatbot nu este neaparăt discutabilă pentru antreprenorii care au mai folosit acest tool ca un ajutor de nădejde pentru business-ul lor. Dar, în cazul în care încă nu esti familiar sau convins că și afacerea ta are nevoie de unul, te invit să citești aceste informații!

   Prescutarea de la CHAT – ROBOT, chatbot-ul este un tool care interacționează prin mesaje care sunt generate instantaneu, imitând un comportament uman. Sunt două mari opțiuni valabile pe care le poți folosi – chatbot-ul care rămâne în limitele care i-au fost înregistrate prin programare, sau varianta care dispune de IA (inteligență artificială).

   Prima variantă presupune înregistrarea în codul de programare a unor întrebări prestabilite la care să răspundă standard. În cazul în care ”citește” o frază pe care nu o înțelege, va răspunde tot printr-un text prestabilit care poate, de exemplu, să trimită partenerul de discuție către un contact uman, ceea ce ar fi de preferat. O recomandare ar fi ca bot-ul să fie ”învățat” să transmită când întâmpină o situație la care nu are rezolvare imediată.

   A doua variantă de chatbot, dispune de machine learning care este un tool care îi permite robotului sa “învețe singur”, fără programare, un limbaj natural. Deduce ușor multiple moduri de formulare a  mesajelor transmise către el, fie ele scrise sau vorbite. Bot-ul este prestabilit cu un minimum de informație, pe care are capacitatea să o dezvolte. În cazul în care ajunge la un punct fără posibilitate de răspuns, redirecționeză mesajul către persoana alocată care să îi rezolve problema. Complexitatea unui Chatbot depinde de baza de date la care este conectat, ori de “vechimea” lui. Cert este că nu se oprește din învăța din tiparele pe care le întâlnește.

   În afară de beneficiile financiare, îți oferim și alte motive pentru care să ”angajezi” un chatbot:

     -Imită ceea ce lipsește în mod normal dintr-un site – partea umană;

     -Asistă vizitatorul în navigare și oferă siguranța faptului că nu va avea întrebări neacoperite de răspuns/reacție;

     -Îți ia de cap o sarcină care se cere a fi realizată imediat – este omniprezent, îl poți seta să răspundă 24/24;

     -Este acolo când tu sau altcineva nu e;

     -Prin intermediul lui poți scurta pașii spre vânzare (afli deja prin întrebări care sunt interesele consumatorului);

     -Poți optimiza în timp funcționalitatea site-ului și poți face mai vizibile anumite informații dacă observi că vizitatorii tăi obișnuiesc să nu le găsească;

     -Economisești resurse;

     -Ajută la crearea unei baze de date, colectând cu mai mare viteză e-mailuri și numere de telefon (îmbină nevoia clientului cu interesul ofertantului).

   Chatbot-ul este un ajutor de nădejde, nu îți face griji că pierzi contactul cu clientul și controlul asupra a ceea ce se petrece, deoarece poți opta să primești în timp real pe e-mail sau pe orice spațiu unde este direcționat robotul să transmită, toate datele și desfășurătorul situației.  

   Știm că internetul e plin de tool-uri și de aplicații care promit să îți facă viața mai ușoară și devine tot mai greu să îți dai seama ce ar fi necesar să implementezi sau nu – dar suntem aici să răspundem nevoilor tale reale!

—Rămâi cu noi să despicăm în patru online-ul cu un limbaj prietenesc!