Visity

Vorbește cu posibili clienți direct în inboxul lor!

Vrei să ajungi la posibili clienți din alte tări sau din alte orașe din România?

Campaniile de promovare plătite sunt o soluție bună. Dar uneori ajung să fie foarte costisitoare. 

Cu serviciul nostru de email outreach te ajutăm să creezi campanii de emailuri care te pun în fața posibilitilor clienți, direct la ei în inbox.

Clienți din orice țară. La orice oră. Conform regulilor de GDPR. Totul automat.

Prospectare

Stabilim împreună cu tine profilul de client la care dorești să ajungi și căutăm surse de date. Vom crea o listă de surse de prospectare, adică locuri în online unde clienții tăi ideali sunt listați.

Creare liste de emailuri și numere de telefon

Ne folosim de tool-uri automate pentru a extrage informațiile de contact ale potențialilor tăi clienți din sursele de prospectare. Curățăm și îmbogățim listele de contacte pentru ca la tine să ajungă doar acei prospecți ce au datele de contact validate. Adică sunt reale, sunt ale lor, și dacă îi contactezi vei avea o conversație cu o persoană reală.

Creare secvențe de email

Odată curățată lista de contacte, vom trece la crearea campaniei de email. Fiecare campanie are o secvență de 3-8 emailuri prin care vom interacționa cu potențialii clienți. 

 

Lucrăm cu echipa ta de web developers pentru a crea pagini de web dedicate campaniilor de email, unde putem analiza fiecare acțiune a vizitatorului. Dacă nu ai o echipă de development, putem să te ajutăm noi.

Automatizare

Ne folosim iar de tool-uri digitale pentru a automatiza aceste campanii. Ele se vor trimite automat, la ora stabilită de noi, indiferent de fusul orar. Tu poți să te bucuri de timp liber, iar campaniile de email să lucreze pentru tine. 

În plus, ne asigurăm că respectăm regulile anti-spam și GDPR pentru ca emailul trimis să ajungă în inbox, și nu în folderul de spam.

Raportare continuă

Urmărim mereu rezultatele: câte persoane au deschis emailurile, câte au dat click pe un link trimis, câte au răspuns și care a fost răspunsul lor. Testăm în permanență cea mai bună abordare și optimizăm campaniile viitoare în funcție de ce funcționează și atrage răspunsuri din partea celor contactați. 

Vei avea acces la fiecare raport, săptămânal.

Aceste servicii te vor ajuta sa ajungi la potențialii clienți sigur, rapid și ieftin.

În oferta noastră sunt incluse toate tool-urile ce noi le folosim pentru a extrage contactele și trimite emailurile.

Dacă nu ai deja un domeniu pentru siteul tău, se va adăuga ofertei costul domeniului și hostingul web. La fel, costul de development al paginii web dedicate campaniei de email outreach, dacă nu ai deja un developer în echipă.

Intră în legătură cu noi pentru a-ți personaliza oferta în funcție de nevoile tale de business.

Ce spun clienții noștri?

Sebastian Gheorghe

Echipa… Este entuziasta si dornica de a implementa ideile clientului. A fost un partener de incredere in toata perioada proiectului, inclusiv atunci cand lucrurile nu erau, pentru noi, foarte clare. Recomand celor ce vor sa isi faca cunoscut mesajul si sunt deschisi acestui proces de auto-descoperire.

Sebastian Gheorghe

Ina Frunza, Mimishop

Mi-am amintit de începutul istoriei cu pandemia cum am fost nevoită să schimb totul in companie , să încerc să intru in digital și să pot merge în față. Atât de receptivi mi-au răspuns băieții la solicitare, atât de operativ au lucrat și au luat in considerație toate punctele și dorințele mele. Eram a 2 zi cu un logo făcut parcă era exact din imaginația mea.  Recomand din tot sufletul echipa:), iar dacă nu sunteți experți in era digital ar fi mentorii perfecți. Trust them they know the game!

Ina Frunza

Mimishop

Bogdan, Moldova Port Container

Echipa Visity m-a ajutat sa ajung la clientii din afara tarii la care in mod normal as fi ajuns foarte greu sau intr-un timp foarte lung. Ii recomand cu caldura pentru outreach, ei mi-au extras o lista uriasa de prospecti pe care i-au contactat automat prin e-mail si care intre timp au devenit clientii companiei mele. Recomand aceasta agentie ca si partener de business pe zona de online.

Bogdan

Moldova Port Container

Cristian Onofrei, The Very Shop

E fain sa lucrezi cu oameni care stiu ce fac, dar e si mai fain cand gasesti vointa. De la primul contact am simtit atentie si interes pentru proiect, chiar daca n-am descoperit de prima data cele mai bune solutii. O buna comunicare si ideile indraznete au facut ca tot proiectul sa decurga usor.

Cristian Onofrei

The Very Shop

Sebastian, Blackhansa

O echipă tânără și pasionată ce se descrie cu ușurință prin profesionalism, integritate și experiență.

Un partener de încredere și o alegere înțeleaptă pentru un business sănătos🤘🏻😁

Sebastian

Blackhansa

Procesul nostru de lucru:

Crearea avatarului de client

Crearea filtrelor de prospectare si stabilirea sursei

Extragerea, curățarea și îmbogățirea listelor de contacte

Crearea avatarului de client

Crearea filtrelor de prospectare si stabilirea sursei

Extragerea, curățarea și îmbogățirea listelor de contacte

Crearea conținutului pentru secvențele de emailuri

Setup tehnic

Optimizare secvențe de email și raportare continuă

Intrebări
frecvente:

Calculăm timpul de livrare din momentul primirii plății pentru factura de avans. Din acel moment, timpul de livrare asumat e de 30 de zile. Durata unui proiect însă, variază și în funcție de complexitatea lui și numărul de runde de feedback necesare. 

Vom stabili împreună cu tine etapizarea proiectului și termenele limită de livrare.

Folosim platformele WordPress și Webflow. Aceste două platforme sunt low-code, adică sunt ușor de folosit chiar și de o persoană fără prea multă experiență în domeniu. 

Dar, oferă și posibilitatea de a crea cod customizat. Ne folosim de acest avantaj pentru a crea site-uri rapid, la prețuri accesibile, dar care pot fi customizat exact în baza nevoilor tale de business.

Dacă se dorește, putem sa folosim si template-uri. Dar fiecare website va fi personalizat în funcție de cerințele tale (funcționalitățile pe care ți le dorești), și în funcție de identitatea vizuală a afacerii tale.

Vom avea nevoie să știm ce informații dorești să apară pe site (descrieri ale serviciilor și/sau produselor tale, proces de lucru, informații despre prețuri, modalități de contact etc.). 

 

Vom avea nevoie de poze pentru site, dacă dorești să folosești poze proprii. Pentru magazinele online, pozele de produs le așteptăm de la tine. 

 

Dacă ai un brand book al mărcii tale (ce culori trebuie să folosim și în ce contexte, ce texte și variante de logo), vom avea nevoie de el pentru a-l include în design. Sau îl vom crea noi de la 0. 

 

Ne ajută să primim de la tine și modele de site-uri care îți plac, și de ce. 

 

Toate astea le vom discuta cu tine în momentul ofertării. Dacă nu ai încă nimic din cele de mai sus, le vom crea împreună cu tine.

DA, îți vom arăta cum poți să modifici ușor texte și imagini. Folosim WordPress și Webflow pentru web development, două platforme de tip low-code. Au o interfață intuitivă și ușor de folosit chiar și de tine. 

Dar să știi că pachetele noastre de servicii includ și 30 de zile de mentenanță, timp în care suntem la dispoziția ta 24/7. 

Pentru orice modificări mai complexe, cum sunt adăugarea de pagini noi sau noi funcționalități, îți vom crea un pachet personalizat de mentenanță.

Întâi de toate, analizăm de ce siteul tău nu funcționează și îți vom da propuneri de soluții personalizate. Dacă identitatea vizuală a siteului nu te mai reprezintă, putem face un re-design complet al site-ului. 

O altă posibilă soluție e să îmbunătățim funcționalitățile și textele deja existente. Fiecare proiect vine cu provocările lui, dar împreună gândim soluții care să funcționeze pentru clienții tăi.

Fiecare ofertă ce o creăm este în baza unui brief și al discuțiilor directe dintre tine și noi. Fiecare pachet de servicii oferit este individualizat pe nevoile celor care ne contractează. Respectăm termenii de livrare, cerințele și bugetul tău astfel încât produsul final livrat să fie ce ți-ai dorit și ce ai nevoie pentru afacerea ta.

Strada Republicii 47 Cluj-Napoca