Visity

Identitatea vizuală a site-ului tău nu-ți mai reprezintă afacerea?

Designul site-ului tău lasă impresie puternică celor care îl vizitează

 Un design nou, adus în linie cu ultimele trenduri va revitaliza identitatea afacerii tale online. 

 

Te ajutăm să-ți creezi un brand vizual puternic, care să atragă clienții spre produsele sau serviciile tale.

Site de prezentare optimizat pentru desktop, mobil și tabletă

75% din traficul unui website vine de la persoane care îl accesează de pe mobil. Site-ul tău va avea designul optimizat în așa fel încât de pe orice dispozitiv ai intra, identitatea website-ului tău să rămână unitară.

Site intuitiv și ușor de folosit

Vom analiza ce funcționează momentan în site-ul tău și regândim paginile care fac vizitatorii să plece din site. 

Site-ul tău va avea o arhitectură nouă, pentru ca ordinea în care apare informația să fie cea așteptată de clienții tăi.

Tot conținutul site-ului tău va fi afișat într-o interfață intuitivă, ușor de folosit prin gesturi simple. 

Optimizăm parcursul clienților tăi în site, pentru a asigura interacțiunea acestora cu site-ul, în scopul vânzării.

Conținut pe limba clienților tăi

Orice limbaj specific poate fi tradus pe limba clienților. Ne folosim de reprezentări vizuale, grafică și limbaj clar pentru a face informația mai accesibilă și simplu de parcurs.

Optimizat pentru căutările clienților pe Google

Analizăm site-ul tău cu programe de specifice de audit SEO. În baza rezultatelor, optimizăm viteza de încărcare a site-ului, imaginile folosite, și eliminăm erorile apărute. Optimizăm conținutul site-ului în baza cuvintelor cheie alese, pentru un ranking SEO mai bun.

Ușor de întreținut

Folosim platforme de web development low-code. Ce înseamnă asta? Odată ce am creat website-ul tău, cu fiecare element de design interactiv și toate customizările dorite, mentenanța este ușor de făcut dintr-un dashboard user friendly. Da, ai putea chiar tu să modifici textul sau imaginile din site.

Dacă vrei ca mentenanța să rămână tot în grija noastră, alege unul pachetele noastre.

Portofoliu

Techcelerator

Website de prezentare a programului de business Scale Match

Karavet

Website de prezentare pentru cabinet veterinar.

Menarom

Website de prezentare pentru firma de echipamente tehnice.

Cabana Râșca

Website de prezentare pentru cabană la munte

Ce spun clienții noștri?

Sebastian Gheorghe

Echipa… Este entuziasta si dornica de a implementa ideile clientului. A fost un partener de incredere in toata perioada proiectului, inclusiv atunci cand lucrurile nu erau, pentru noi, foarte clare. Recomand celor ce vor sa isi faca cunoscut mesajul si sunt deschisi acestui proces de auto-descoperire.

Sebastian Gheorghe

Ina Frunza, Mimishop

Mi-am amintit de începutul istoriei cu pandemia cum am fost nevoită să schimb totul in companie , să încerc să intru in digital și să pot merge în față. Atât de receptivi mi-au răspuns băieții la solicitare, atât de operativ au lucrat și au luat in considerație toate punctele și dorințele mele. Eram a 2 zi cu un logo făcut parcă era exact din imaginația mea.  Recomand din tot sufletul echipa:), iar dacă nu sunteți experți in era digital ar fi mentorii perfecți. Trust them they know the game!

Ina Frunza

Mimishop

Bogdan, Moldova Port Container

Echipa Visity m-a ajutat sa ajung la clientii din afara tarii la care in mod normal as fi ajuns foarte greu sau intr-un timp foarte lung. Ii recomand cu caldura pentru outreach, ei mi-au extras o lista uriasa de prospecti pe care i-au contactat automat prin e-mail si care intre timp au devenit clientii companiei mele. Recomand aceasta agentie ca si partener de business pe zona de online.

Bogdan

Moldova Port Container

Cristian Onofrei, The Very Shop

E fain sa lucrezi cu oameni care stiu ce fac, dar e si mai fain cand gasesti vointa. De la primul contact am simtit atentie si interes pentru proiect, chiar daca n-am descoperit de prima data cele mai bune solutii. O buna comunicare si ideile indraznete au facut ca tot proiectul sa decurga usor.

Cristian Onofrei

The Very Shop

Sebastian, Blackhansa

O echipă tânără și pasionată ce se descrie cu ușurință prin profesionalism, integritate și experiență.

Un partener de încredere și o alegere înțeleaptă pentru un business sănătos🤘🏻😁

Sebastian

Blackhansa

Procesul nostru de lucru:

Analiză Gratuită

Completează brieful nostru. Așa aflăm care sunt nevoile tale, în linii mari.

Ofertă de preț

Vei primi o ofertă de preț în baza informațiilor ce le-ai transmis prin brief, și a unui prim contact telefonic în care aprofundăm detaliile din brief. În oferta de preț vei vedea clar care sunt responsabilitățile tale, și ce responsabilități acoperim noi.

Contractare

Odată finalizată oferta de preț, semnăm contractul de colaborare și emitem factura de avans. Avansul e de 50% din valoarea contractului. La încasarea avansului, echipa de web development trece la treabă.

Analiză Gratuită

Completează brieful nostru. Așa aflăm care sunt nevoile tale, în linii mari.

Ofertă de preț

Vei primi o ofertă de preț în baza informațiilor ce le-ai transmis prin brief, și a unui prim contact telefonic în care aprofundăm detaliile din brief. În oferta de preț vei vedea clar care sunt responsabilitățile tale, și ce responsabilități acoperim noi.

Contractare

Odată finalizată oferta de preț, semnăm contractul de colaborare și emitem factura de avans. Avansul e de 50% din valoarea contractului. La încasarea avansului, echipa de web development trece la treabă.

Stabilirea designului

Pentru a crea designul personalizat al site-ului tău, designerul nostru va intra în legătură cu tine. Prima întâlnire e pentru a înțelege mesajul și vocea afacerii tale, ce o va transpune în design.

Feedback și finisare design

A doua întâlnire e pentru a-ți prezenta sugestiile de design. Vei selecta varianta finală ce urmează să fie implementată de echipa de development.

Crearea site-ului

Echipa de development trece la treabă! Vei avea și tu acces în platforma noastră de project management, pentru a fi mereu la curent cu stadiul de dezvoltare al site-ului.

Stabilirea designului

Pentru a crea designul personalizat al site-ului tău, designerul nostru va intra în legătură cu tine. Prima întâlnire e pentru a înțelege mesajul și vocea afacerii tale, ce o va transpune în design.

Feedback și finisare design

A doua întâlnire e pentru a-ți prezenta sugestiile de design. Vei selecta varianta finală ce urmează să fie implementată de echipa de development.

Crearea site-ului

Echipa de development trece la treabă! Vei avea și tu acces în platforma noastră de project management, pentru a fi mereu la curent cu stadiul de dezvoltare al site-ului.

Feedback și finisare

Îți vom prezenta munca noastră într-un apel online. Tu va trebui să ne spui dacă e ceva ce dorești modificat. Vom avea mai multe runde de feedback, pentru ca rezultatul să fie cel dorit.

Optimizare și lansare

După ce site-ul arată exact așa cum îți dorești, ne vom ocupa de SEO. Odată optimizat pentru motoarele de căutare, site-ul tău e pregătit de lansare! Dacă ai nevoie de ajutor să-ți promovezi site-ul, alege unul din pachetele noastre de promovare.

Intrebări
frecvente:

Calculăm timpul de livrare din momentul primirii plății pentru factura de avans. Din acel moment, timpul de livrare asumat e de 30 de zile. Durata unui proiect însă, variază și în funcție de complexitatea lui și numărul de runde de feedback necesare. 

Vom stabili împreună cu tine etapizarea proiectului și termenele limită de livrare.

Folosim platformele WordPress și Webflow. Aceste două platforme sunt low-code, adică sunt ușor de folosit chiar și de o persoană fără prea multă experiență în domeniu. 

Dar, oferă și posibilitatea de a crea cod customizat. Ne folosim de acest avantaj pentru a crea site-uri rapid, la prețuri accesibile, dar care pot fi customizat exact în baza nevoilor tale de business.

Dacă se dorește, putem sa folosim si template-uri. Dar fiecare website va fi personalizat în funcție de cerințele tale (funcționalitățile pe care ți le dorești), și în funcție de identitatea vizuală a afacerii tale.

Vom avea nevoie să știm ce informații dorești să apară pe site (descrieri ale serviciilor și/sau produselor tale, proces de lucru, informații despre prețuri, modalități de contact etc.). 

 

Vom avea nevoie de poze pentru site, dacă dorești să folosești poze proprii. Pentru magazinele online, pozele de produs le așteptăm de la tine. 

 

Dacă ai un brand book al mărcii tale (ce culori trebuie să folosim și în ce contexte, ce texte și variante de logo), vom avea nevoie de el pentru a-l include în design. Sau îl vom crea noi de la 0. 

 

Ne ajută să primim de la tine și modele de site-uri care îți plac, și de ce. 

 

Toate astea le vom discuta cu tine în momentul ofertării. Dacă nu ai încă nimic din cele de mai sus, le vom crea împreună cu tine.

DA, îți vom arăta cum poți să modifici ușor texte și imagini. Folosim WordPress și Webflow pentru web development, două platforme de tip low-code. Au o interfață intuitivă și ușor de folosit chiar și de tine. 

Dar să știi că pachetele noastre de servicii includ și 30 de zile de mentenanță, timp în care suntem la dispoziția ta 24/7. 

Pentru orice modificări mai complexe, cum sunt adăugarea de pagini noi sau noi funcționalități, îți vom crea un pachet personalizat de mentenanță.

Întâi de toate, analizăm de ce siteul tău nu funcționează și îți vom da propuneri de soluții personalizate. Dacă identitatea vizuală a siteului nu te mai reprezintă, putem face un re-design complet al site-ului. 

O altă posibilă soluție e să îmbunătățim funcționalitățile și textele deja existente. Fiecare proiect vine cu provocările lui, dar împreună gândim soluții care să funcționeze pentru clienții tăi.

Fiecare ofertă ce o creăm este în baza unui brief și al discuțiilor directe dintre tine și noi. Fiecare pachet de servicii oferit este individualizat pe nevoile celor care ne contractează. Respectăm termenii de livrare, cerințele și bugetul tău astfel încât produsul final livrat să fie ce ți-ai dorit și ce ai nevoie pentru afacerea ta.

Strada Republicii 47 Cluj-Napoca